1. جمی، مجتبی و اکبر اعتباریان. (1395). مدیریت به اقتضای فرهنگ در سازمانهای ایرانی براساس شاخصهای فرهنگی هافستد (مورد مطالعه: ادارات مرکزی مخابرات استانهای اصلی ایران). مدیریت فرهنگ سازمانی. (4)14.
2. خاکپور، عباس. (1390). سنخشناسی مطالعات فرهنگ سازمانی. راهبرد فرهنگ. شماره 14-15.
3. داناییفرد، حسن. (1389). نظریهپردازی: مبانی و روششناسیها. سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت).
4. زارعی متین، حسن؛ رضا طهماسبی و سید محمدمهدی موسوی. (1388). نقش مؤلفههای فرهنگ سازمانی در اعتمادسازی: بررسی روابط بین ابعاد فرهنگی گلاب و اعتماد. فصلنامه علوم مدیریت ایران. (15)4.
5. فانی، علیاصغر؛ جبار باباشاهی؛ مهدی افخمی اردکانی و محسن ابراهیمی. (1391) ارتقای کارآفرینی؛ تحلیلی بر نقش شاخصهای مدل فرهنگی گلاب. فصلنامه علمی پژوهشی توسعه کارآفرینی. (2)5.
6. فرهنگی، علیاکبر؛ وحید شاهمیرزایی و علی حسینزاده. (1394). نظریهپردازان و مشاهیر مدیریت. فراندیش.
7. لطیفی، فریبا. (1384) فرهنگ سازمان های ایرانی. سومین کنفرانس بینالمللی مدیریت. http://www.civilica.com/Paper-IRIMC03-IRIMC03_064.html
8. همتی، حسن و محمد گراوند. (1393). ارزشهای فرهنگی هافستد در حسابداری. حسابدار رسمی. شماره 25.
9. Bacharach, S. B. (1989). Organizational Theories: Some Criteria for Evaluation. Academy of Management Review. 14(4).
10. Baskerville, R. F. (2003). Hofstede Never Studied Culture. Accounting, Organizations and Society. 28(1).
11. Hofstede, G. (1984). Culture’s Consequences: International Differences in Work-Related Values: Sage Publications.
12. Hofstede, G. & M. H. Bond. (1988). The Confucius Connection: From Cultural Roots to Economic Growth. Organizational Dynamics. 16(4).
13. Hofstede, G. & M. Minkov. (2013). Values Survey Module 2013 Manual. 1-17. Retrieved from http://geerthofstede.com/wp-content/uploads/2016/07/Manual-VSM-2013.pdf
14. Hofstede, G. Retrieved from https://en.wikipedia.org/wiki/Geert_Hofstede.
15. Hofstede, G. Bibilography. Retrieved from https://library.wwu.edu/ref/subjects/cbe/guides/hofstedebib.shtml.
16. Hofstede, G.; G. J. Hofstede. & M. Minkov. (2010). Cultures and Organizations: Software of the Mind. Third Edition: McGraw-Hill Education.
17. House, R. J.; P. J. Hanges; M. Javidan; P. W. Dorfman. & V. Gupta. (2004). Culture, Leadership, and Organizations: The GLOBE Study of 62 Societies: Sage publications.
18. Minkov, M. & G. Hofstede. (2011). The Evolution of Hofstede’s Doctrine. Cross Cultural Management: An International Journal. 18(1).
19. Parboteeah, K. P.; J. W. Bronson. & J. B. Cullen. (2005). Does National Culture Affect Willingness to Justify Ethically Suspect Behaviors? A Focus on the GLOBE National Culture scheme. International Journal of Cross Cultural Management. 5(2).
20. Shi, X. & J. Wang. (2011). Interpreting Hofstede Model and Globe Model: Which Way to Go for Cross-Cultural Research? International Journal of Business and Management. 6(5).
21. Smith, P. B.; S. Dugan. & F. Trompenaars. (1996). National Culture and the Values of Organizational Employees: A Dimensional Analysis Across 43 Nations. Journal of Cross-Cultural Psychology. 27(2).
22. Tayeb, M. (1994). Organizations and National Culture: Methodology Considered. Organization Studies. 15(3).
23. Westwood, R. G. & J. E. Everett. (1987). Culture’s Consequences: A Methodology for Comparative Management Studies in Southeast Asia?. Asia Pacific Journal of Management. 4(3).