1. اصلانی افراشته، امیر. (1396). مطالعه تطبیقی مبانی آموزههای اخلاق اسلامی با اخلاق غربی در تجارت و بازاریابی. ششمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت.
2. بروجردی علوی، مهدخت و الهه ایرانی پورنظری. (۱۳۹1). میزان انطباق تبلیغات بازرگانی شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران با دستورالعمل تبلیغاتی سازمان صداوسیما. فصلنامه علوم اجتماعی. شماره 54.
3. توکلی، محمدجواد و سعید کریمی. (1393). شاخص اخلاق تجارت از دیدگاه اسلام. فصلنامه اقتصاد اسلامی. دوره 14. شماره 53.
4. حر عاملی، محمدبن حسن. (1392). وسائل الشیعه. قم: انتشارات جامعه مدرسین حوزه علمیه، ج 2.
5. حسینی، میرزا حسن؛ لطفالله فروزنده دهکردی و فاطمه عیدی. (1390). ارائه چارچوب مفهومی در بازاریابی بر اساس مبانی اسلامی. فصلنامه پژوهشی اقتصاد اسلامی. دوره 11. شماره 42.
6. دعائی، فاطمه. (۱۳۹۵). بررسی مؤلفههای اخلاق اسلامی در تبلیغات تجاری ایران محصولات اخوان. مجله مدیریت، اقتصاد و حسابداری. دوره 18. شماره 18.
7. دیواندری، علی. (1394). معوقات بانکی ریشه رقابت بانکها برای دادن سود بیشتر است. بازیابی شده از: https://www.tasnimnews.com/fa/news/1394/10/16/963669/
8. رهبری، محمدرضا و کریم طهرانی. (1396). دلایل ورشکستگی مؤسسات مالی و اعتباری. بازیابی شده از: http://banker.ir/m?newsid=192792
9. زمانیان، مرتضی. (1396)، نظام بانکی بزرگترین مانع تولید/ سوددهی بانکها جلوی تولید را میگیرد، بازیابی شده از: https://www.mehrnews.com/news/3976437/
10. ساجدی، اکبر و علی نعمتی. (1391). تبلیغات بازرگانی در بستر اخلاق حرفهای. فصلنامه پژوهشنامه اخلاق. دوره 5. شماره 15.
11. سلطانی، مرتضی. (۱۳۸۴). اخلاق تبلیغات بازرگانی. قم: مرکز پژوهشهای اسلامی صداوسیما.
12. عسگرنژاد نوری، باقر. (1394). بازاریابی اسلامی بهعنوان بازاریابی کلان. دومین کنفرانس بینالمللی اقتصاد، مدیریت و فرهنگ ایرانی اسلامی.
13. عیدی، فاطمه. (1394). تبیین ارکان الگوی بازاریابی اسلامی. مجله اندیشه مدیریت راهبردی. دوره 9. شماره 17.
14. فهیمیفر، اصغر. (1390). تبلیغات بازرگانی در تلویزیون ایران، مطالعهای بر نسبت تبلیغات بازرگانی با ارزشهای فرهنگی و اخلاقی در ایران. همایش ملی صنایع فرهنگی و نقش آن در توسعه پایدار.
15. قانع، احمدعلی. (1392). آسیبشناسی فقهی و اخلاقی تبلیغات بازرگانی. فصلنامه مطالعات فرهنگ ـ ارتباطات. دوره 14. شماره 21.
16. قبولی درافشان، سیدمحمد؛ مصطفی بختیاروند و اکرم آقامحمدی. (1394). بررسی فقهی حقوقی تبلیغات تجاری گمراه کننده. فصلنامه پژوهش تطبیقی حقوق اسلام و غرب. دوره 2. شماره 2.
17. کریمی، میلاد و حسین خنیفر. (1396). بررسی تطبیقی تصمیمهای آمیخته بازاریابی از دیدگاه اسلام و غرب. مجله مدیریت فرهنگ سازمانی. دوره 15. شماره 1.
18. محمد شفیعی، مجید و رحمان طاهری بیدشاهی. (1395). اخلاقیات بازاریابی و فروش و جایگاه آن در بخش بازرگانی و اقتصادی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت. پنجمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت.
19. محمدزاده رهنی، محمدرضا. (1389). بررسی مبانی فقهی حفاظت از محیطزیست. فصلنامه تخصصی فقه و تاریخ تمدن. دوره 6. شماره 195.
20. مسعودیپور، سعید و مصباحالهدی باقری. (1394). درآمدی بر تحلیل انتقادی تبلیغات تجاری جایزهدار از نظر اسلامی. مجله مجلس و راهبرد. دوره 22. شماره 84.
21. مصلح، عبدالمجید؛ بوزجانی و احمد الهیاری. (1394). اخلاق در بازاریابی: ارزشهای اخلاقی مورد تأکید اسلام در مدیریت فعالیتهای بازاریابی. فصلنامه پژوهشنامه اخلاق. دوره 8. شماره 28.
22. مظاهری، حسین؛ جمشید ابراهیمپورسامانی و سید داریوش رحیمی. (1396). مؤلفهها و شاخصهای سبک زندگی اسلامی. مجله مطالعات تاریخ و تمدن ایران و اسلام. دوره 2. شماره 39.
23. یدالله پور، بهروز و سیدرضا مؤدب. (1393). کرامت انسان و الزامات آن از منظر قران کریم. فصلنامه مطالعات تفسیری. دوره 17. شماره 17.
24. یوسف، مهدی و سیدعلیرضا حسینی. (۱۳۹۵). قواعد فقهی ـ حقوق مخاطب در تبلیغات رسانه. دوفصلنامه معارف فقه علوی. دوره 2. شماره 4.
25. Abdul Cader, A. (2015). Islamic Challenges to Advertising: A Saudi Arabian Perspective. Journal of Islamic Marketing. 2(6).
26. Alserhan, B. A. (2010). Meet the Editor of the Journal of Islamic Marketing. Journal of Islamic Marketing. 1(2).
27. Ekramol Islam, M. & M. Zahedul Alam. (2013). Advertising: An Islamic Perspective. International Journal of Ethics in Social Sciences. 1(1).
28. Hashim. N. & M. I. Hamzah. (2014). 7P’s: A Literature Review of Islamic Marketing and Contemporary Marketing Mix. Social and Behavioral Sciences. No. 130. doi: 10.1016/j.sbspro.
29. Turnbull, S.; L. Howe-Walsh & A. W. Boulanouar. (2016). The Advertising Standardization Debate Revisited Implications of Islamic Ethics on Standardisation/Localisation of Advertising in Middle East Islamic States. Journal of Islamic Marketing. 7(1).