نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش زبان انگلیسی تحلیل ارزش‌های فرهنگی در کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 163-182]
  • آموزش عالی بررسی راه‌های بهبود عملکرد پژوهشی اعضای هیئت علمی در علوم انسانی [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 7-33]
  • آینده‌نگاری تدوین سیستم خط‌مشی‌گذاری فرهنگی آینده‌نگر با استفاده از هم‌افزائی مدل‌ها [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 135-162]

ا

  • اثر چارچوب مطالعه عوامل روان‌شناختی تأثیرگذار بر فرهنگ‌پذیری دانشجویان [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 99-125]
  • اخلاق اسلامی صیانت از حریم خصوصی در فضای مجازی بر اساس هنجارهای اسلامی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 155-183]
  • ارزش‌های فرهنگی تحلیل ارزش‌های فرهنگی در کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 163-182]
  • ازخودبیگانگی تحصیلی فرهنگ مدرسه و ازخودبیگانگی تحصیلی؛ نقش واسطه نیازهای روان‌شناختی اساسی [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 99-116]
  • افق‌ها چالش‌ها و افق‌های نظریه پیچیدگی برای تربیت دینی [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 117-139]
  • اقتصاد دانش تحلیل توسعه اقتصاد دانش ایران بر اساس سند چشم‌انداز 1404 [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 65-97]
  • القای فرهنگی تحلیل ارزش‌های فرهنگی در کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 163-182]
  • امر قدسی ساختار قداست‌بخشی نوپدید؛ موردپژوهی یک شماره از نشریه دانش یوگا [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 35-60]
  • انطباق روان‌شناختی مطالعه عوامل روان‌شناختی تأثیرگذار بر فرهنگ‌پذیری دانشجویان [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 99-125]
  • انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی و تمدن نوین اسلامی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 127-154]
  • انواع فرهنگ سازمانی طراحی و تبیین مدل شناخت، سنجش و مدیریت فرهنگ سازمانی؛ مورد مطالعه: یکی از نهادهای انقلاب اسلامی [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 113-138]
  • اومانیسم ساختار قداست‌بخشی نوپدید؛ موردپژوهی یک شماره از نشریه دانش یوگا [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 35-60]

ب

  • بازنمایی شیوه‌های بازنمایی مصرف در فیلم‌های سینمایی دوره سازندگی [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 31-63]
  • بازی ویدئویی بررسی نحوه هویت‌یابی دینی بازیگران مؤنث بازی ویدئویی سیمز در تقابل با بازی [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 7-33]
  • برنامه پنجم توسعه تحلیل چالش کیفیت آموزش عالی در برنامه پنجم توسعه [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 139-171]
  • برنامه سوم و چهارم توسعه ارزیابی کارایی نسبی استان‌های کشور در شاخص‌های اقتصادی فرهنگ طی برنامه سوم و چهارم توسعه؛ رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 163-183]
  • بیداری اسلامی انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی و تمدن نوین اسلامی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 127-154]

پ

  • پویایی سیستم‌ها تحلیل چالش کیفیت آموزش عالی در برنامه پنجم توسعه [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 139-171]

ت

  • تبیین علّی تبیین جامعه‌شناختی فراز و فرودِ درک ایدئولوژیک از دین [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 35-55]
  • تجارت مرزی تجارت مرزی و تفسیر مردم از تغییراتِ جهان‌زیست خانواده [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 61-84]
  • تحلیل پوششی داده‌ها ارزیابی کارایی نسبی استان‌های کشور در شاخص‌های اقتصادی فرهنگ طی برنامه سوم و چهارم توسعه؛ رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 163-183]
  • تراکم زمانی ـ جهانی جهانی‌سازی و فرهنگ در اندیشه متفکران عرب [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 77-97]
  • تربیت دینی  چالش‌ها و افق‌های نظریه پیچیدگی برای تربیت دینی [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 117-139]
  • تشریح دلیلی تبیین جامعه‌شناختی فراز و فرودِ درک ایدئولوژیک از دین [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 35-55]
  • تغییرات خانواده تجارت مرزی و تفسیر مردم از تغییراتِ جهان‌زیست خانواده [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 61-84]
  • تکنولوژی تحلیل و نقد گفتمان هایدگری فردید [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 85-104]
  • تمایز طبقاتی شیوه‌های بازنمایی مصرف در فیلم‌های سینمایی دوره سازندگی [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 31-63]
  • تمدن‌سازی انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی و تمدن نوین اسلامی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 127-154]
  • تمدن نوین اسلامی انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی و تمدن نوین اسلامی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 127-154]
  • تنبلی اجتماعی جایگاه جهانی ایران اسلامی از نظر تنبلی اجتماعی؛ بررسی گزارش‌ها و تحقیقات مربوط به تنبلی اجتماعی در ایران [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 57-77]
  • تنوع دینداری دینداری فرهنگی؛ نمود فرهنگ در صور دینداری [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 53-76]

ج

  • جامعه اطلاعاتی تحلیل توسعه اقتصاد دانش ایران بر اساس سند چشم‌انداز 1404 [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 65-97]
  • جامعه یادگیری تحلیل توسعه اقتصاد دانش ایران بر اساس سند چشم‌انداز 1404 [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 65-97]
  • جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی و تمدن نوین اسلامی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 127-154]
  • جنبش‌های نوپدید دینی ساختار قداست‌بخشی نوپدید؛ موردپژوهی یک شماره از نشریه دانش یوگا [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 35-60]
  • جهاد دانشگاهی مطالعه تطبیقی سازمان‌های پژوهش و فناوری منتخب و درس‌هایی برای ایران [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 173-205]
  • جهان‌زیست تجارت مرزی و تفسیر مردم از تغییراتِ جهان‌زیست خانواده [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 61-84]
  • جهانِ‌‌عرب جهانی‌سازی و فرهنگ در اندیشه متفکران عرب [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 77-97]
  • جهان‌های سه‌گانه نظریه و فرهنگ: روش‌شناسی بنیادین تکوین نظریه‌های علمی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 7-28]
  • جهانی‌سازی جهانی‌سازی و فرهنگ در اندیشه متفکران عرب [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 77-97]
  • جهانی‌شدن تأثیر جهانی‌شدن بر دیپلماسی فرهنگی با تأکید بر نظریه صلح‌سازی [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 141-161]

چ

  • چالش‌ها چالش‌ها و افق‌های نظریه پیچیدگی برای تربیت دینی [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 117-139]

ح

  • حریم خصوصی صیانت از حریم خصوصی در فضای مجازی بر اساس هنجارهای اسلامی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 155-183]

خ

  • خط‌مشی آموزش عالی تحلیل چالش کیفیت آموزش عالی در برنامه پنجم توسعه [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 139-171]
  • خط‌مشی گذاری فرهنگی تدوین سیستم خط‌مشی‌گذاری فرهنگی آینده‌نگر با استفاده از هم‌افزائی مدل‌ها [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 135-162]

د

  • درگیری هیجانی مطالعه عوامل روان‌شناختی تأثیرگذار بر فرهنگ‌پذیری دانشجویان [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 99-125]
  • دوره سازندگی شیوه‌های بازنمایی مصرف در فیلم‌های سینمایی دوره سازندگی [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 31-63]
  • دیپلماسی فرهنگی تأثیر جهانی‌شدن بر دیپلماسی فرهنگی با تأکید بر نظریه صلح‌سازی [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 141-161]
  • دین ترابط عقل و دین و تأثیر آن بر فرهنگ اسلامی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 29-52]
  • دین دینداری فرهنگی؛ نمود فرهنگ در صور دینداری [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 53-76]
  • دین ایدئولوژیک تبیین جامعه‌شناختی فراز و فرودِ درک ایدئولوژیک از دین [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 35-55]
  • دینداری فرهنگی دینداری فرهنگی؛ نمود فرهنگ در صور دینداری [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 53-76]

ر

  • رسانه تعاملی بررسی نحوه هویت‌یابی دینی بازیگران مؤنث بازی ویدئویی سیمز در تقابل با بازی [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 7-33]
  • رضایت شغلی عوامل مؤثر بر نگهداری و ترک خدمت کارکنان دانش‌محور؛ مورد مطالعه: جهاد دانشگاهی واحد تهران [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 79-112]
  • رکوردسازی جایگاه جهانی ایران اسلامی از نظر تنبلی اجتماعی؛ بررسی گزارش‌ها و تحقیقات مربوط به تنبلی اجتماعی در ایران [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 57-77]
  • روش‌شناسی بنیادین نظریه و فرهنگ: روش‌شناسی بنیادین تکوین نظریه‌های علمی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 7-28]

ز

  • زبان تحلیل ارزش‌های فرهنگی در کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 163-182]

س

  • ساختار تقدیس سنتی ساختار قداست‌بخشی نوپدید؛ موردپژوهی یک شماره از نشریه دانش یوگا [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 35-60]
  • ساختار تقدیس نوپدید ساختار قداست‌بخشی نوپدید؛ موردپژوهی یک شماره از نشریه دانش یوگا [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 35-60]
  • سازمان پژوهش و فناوری مطالعه تطبیقی سازمان‌های پژوهش و فناوری منتخب و درس‌هایی برای ایران [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 173-205]
  • سایبرفضا بررسی نحوه هویت‌یابی دینی بازیگران مؤنث بازی ویدئویی سیمز در تقابل با بازی [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 7-33]
  • سایبورگ بررسی نحوه هویت‌یابی دینی بازیگران مؤنث بازی ویدئویی سیمز در تقابل با بازی [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 7-33]
  • سرمایه انسانی مدیریت راهبردی استعدادها؛ جستاری در رویکردها، مسائل و مؤلفه‌ها [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 105-134]
  • سروش تبیین جامعه‌شناختی فراز و فرودِ درک ایدئولوژیک از دین [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 35-55]
  • سفرنامه جایگاه جهانی ایران اسلامی از نظر تنبلی اجتماعی؛ بررسی گزارش‌ها و تحقیقات مربوط به تنبلی اجتماعی در ایران [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 57-77]
  • سوبژکتیویسم تحلیل و نقد گفتمان هایدگری فردید [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 85-104]
  • سیاست‌گذاری ملی مدیریت راهبردی استعدادها؛ جستاری در رویکردها، مسائل و مؤلفه‌ها [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 105-134]
  • سیستم خط‌مشی‌گذاری تدوین سیستم خط‌مشی‌گذاری فرهنگی آینده‌نگر با استفاده از هم‌افزائی مدل‌ها [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 135-162]
  • سیمز 3 بررسی نحوه هویت‌یابی دینی بازیگران مؤنث بازی ویدئویی سیمز در تقابل با بازی [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 7-33]
  • سینما شیوه‌های بازنمایی مصرف در فیلم‌های سینمایی دوره سازندگی [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 31-63]

ش

  • شریعتی تبیین جامعه‌شناختی فراز و فرودِ درک ایدئولوژیک از دین [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 35-55]
  • شهرستان مریوان تجارت مرزی و تفسیر مردم از تغییراتِ جهان‌زیست خانواده [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 61-84]
  • شورای‌عالی انقلاب فرهنگی تدوین سیستم خط‌مشی‌گذاری فرهنگی آینده‌نگر با استفاده از هم‌افزائی مدل‌ها [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 135-162]
  • شوک‌های کاری عوامل مؤثر بر نگهداری و ترک خدمت کارکنان دانش‌محور؛ مورد مطالعه: جهاد دانشگاهی واحد تهران [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 79-112]

ص

  • صنعت دانش تحلیل توسعه اقتصاد دانش ایران بر اساس سند چشم‌انداز 1404 [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 65-97]
  • صنعت دانش‌بنیان تحلیل توسعه اقتصاد دانش ایران بر اساس سند چشم‌انداز 1404 [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 65-97]

ع

  • عادت‌واره دینداری فرهنگی؛ نمود فرهنگ در صور دینداری [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 53-76]
  • عقل ترابط عقل و دین و تأثیر آن بر فرهنگ اسلامی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 29-52]
  • عقل‌گرایی ترابط عقل و دین و تأثیر آن بر فرهنگ اسلامی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 29-52]
  • علم بومی نظریه و فرهنگ: روش‌شناسی بنیادین تکوین نظریه‌های علمی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 7-28]
  • علوم انسانی بررسی راه‌های بهبود عملکرد پژوهشی اعضای هیئت علمی در علوم انسانی [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 7-33]
  • عملکرد پژوهشی بررسی راه‌های بهبود عملکرد پژوهشی اعضای هیئت علمی در علوم انسانی [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 7-33]

ف

  • فرایند اجتماعی شدن عوامل مؤثر بر نگهداری و ترک خدمت کارکنان دانش‌محور؛ مورد مطالعه: جهاد دانشگاهی واحد تهران [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 79-112]
  • فردید تحلیل و نقد گفتمان هایدگری فردید [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 85-104]
  • فرهنگ ارزیابی کارایی نسبی استان‌های کشور در شاخص‌های اقتصادی فرهنگ طی برنامه سوم و چهارم توسعه؛ رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 163-183]
  • فرهنگ نظریه و فرهنگ: روش‌شناسی بنیادین تکوین نظریه‌های علمی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 7-28]
  • فرهنگ ترابط عقل و دین و تأثیر آن بر فرهنگ اسلامی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 29-52]
  • فرهنگ دینداری فرهنگی؛ نمود فرهنگ در صور دینداری [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 53-76]
  • فرهنگ‌پذیری مطالعه عوامل روان‌شناختی تأثیرگذار بر فرهنگ‌پذیری دانشجویان [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 99-125]
  • فرهنگ سازمانی‏ طراحی و تبیین مدل شناخت، سنجش و مدیریت فرهنگ سازمانی؛ مورد مطالعه: یکی از نهادهای انقلاب اسلامی [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 113-138]
  • فرهنگ عربی جهانی‌سازی و فرهنگ در اندیشه متفکران عرب [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 77-97]
  • فرهنگ مدرسه فرهنگ مدرسه و ازخودبیگانگی تحصیلی؛ نقش واسطه نیازهای روان‌شناختی اساسی [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 99-116]
  • فضای مجازی صیانت از حریم خصوصی در فضای مجازی بر اساس هنجارهای اسلامی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 155-183]
  • فعالیت‌های چالشی عوامل مؤثر بر نگهداری و ترک خدمت کارکنان دانش‌محور؛ مورد مطالعه: جهاد دانشگاهی واحد تهران [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 79-112]
  • فیلم شیوه‌های بازنمایی مصرف در فیلم‌های سینمایی دوره سازندگی [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 31-63]

ق

  • قدرت نرم تأثیر جهانی‌شدن بر دیپلماسی فرهنگی با تأکید بر نظریه صلح‌سازی [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 141-161]

ک

  • کارایی ارزیابی کارایی نسبی استان‌های کشور در شاخص‌های اقتصادی فرهنگ طی برنامه سوم و چهارم توسعه؛ رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 163-183]
  • کارایی بررسی راه‌های بهبود عملکرد پژوهشی اعضای هیئت علمی در علوم انسانی [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 7-33]
  • کارکنان دانش‌محور عوامل مؤثر بر نگهداری و ترک خدمت کارکنان دانش‌محور؛ مورد مطالعه: جهاد دانشگاهی واحد تهران [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 79-112]
  • کیفیت آموزش و پژوهش تحلیل چالش کیفیت آموزش عالی در برنامه پنجم توسعه [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 139-171]

گ

م

  • مبانی معرفتی نظریه و فرهنگ: روش‌شناسی بنیادین تکوین نظریه‌های علمی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 7-28]
  • مبانی وجودی نظریه و فرهنگ: روش‌شناسی بنیادین تکوین نظریه‌های علمی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 7-28]
  • متفکران عرب جهانی‌سازی و فرهنگ در اندیشه متفکران عرب [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 77-97]
  • مدل‌های خط‌مشی‌گذاری تدوین سیستم خط‌مشی‌گذاری فرهنگی آینده‌نگر با استفاده از هم‌افزائی مدل‌ها [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 135-162]
  • مدیریت استعداد مدیریت راهبردی استعدادها؛ جستاری در رویکردها، مسائل و مؤلفه‌ها [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 105-134]
  • مدیریت فرهنگ سازمانی طراحی و تبیین مدل شناخت، سنجش و مدیریت فرهنگ سازمانی؛ مورد مطالعه: یکی از نهادهای انقلاب اسلامی [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 113-138]
  • مسیر شغلی عوامل مؤثر بر نگهداری و ترک خدمت کارکنان دانش‌محور؛ مورد مطالعه: جهاد دانشگاهی واحد تهران [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 79-112]
  • مصاحبه عمیق بررسی نحوه هویت‌یابی دینی بازیگران مؤنث بازی ویدئویی سیمز در تقابل با بازی [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 7-33]
  • مصرف شیوه‌های بازنمایی مصرف در فیلم‌های سینمایی دوره سازندگی [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 31-63]
  • مصرف بررسی نحوه هویت‌یابی دینی بازیگران مؤنث بازی ویدئویی سیمز در تقابل با بازی [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 7-33]
  • مطالعات تطبیقی جهانی جایگاه جهانی ایران اسلامی از نظر تنبلی اجتماعی؛ بررسی گزارش‌ها و تحقیقات مربوط به تنبلی اجتماعی در ایران [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 57-77]
  • معقولات ترابط عقل و دین و تأثیر آن بر فرهنگ اسلامی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 29-52]
  • منابع خانوادگی مطالعه عوامل روان‌شناختی تأثیرگذار بر فرهنگ‌پذیری دانشجویان [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 99-125]
  • منابع دینی مطالعه عوامل روان‌شناختی تأثیرگذار بر فرهنگ‌پذیری دانشجویان [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 99-125]

ن

  • نشانه‌شناسی شیوه‌های بازنمایی مصرف در فیلم‌های سینمایی دوره سازندگی [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 31-63]
  • نظام ملی نوآوری مطالعه تطبیقی سازمان‌های پژوهش و فناوری منتخب و درس‌هایی برای ایران [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 173-205]
  • نظریات درون‌زا و برون‌زا نظریه و فرهنگ: روش‌شناسی بنیادین تکوین نظریه‌های علمی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 7-28]
  • نظریه نظریه و فرهنگ: روش‌شناسی بنیادین تکوین نظریه‌های علمی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 7-28]
  • نظریه پیچیدگی چالش‌ها و افق‌های نظریه پیچیدگی برای تربیت دینی [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 117-139]
  • نظریه خودتعیین‌گری فرهنگ مدرسه و ازخودبیگانگی تحصیلی؛ نقش واسطه نیازهای روان‌شناختی اساسی [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 99-116]
  • نظریه دریافت بررسی نحوه هویت‌یابی دینی بازیگران مؤنث بازی ویدئویی سیمز در تقابل با بازی [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 7-33]
  • نظریه زمینه‌ای تجارت مرزی و تفسیر مردم از تغییراتِ جهان‌زیست خانواده [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 61-84]
  • نظریه صلح‌سازی تأثیر جهانی‌شدن بر دیپلماسی فرهنگی با تأکید بر نظریه صلح‌سازی [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 141-161]
  • نگهداری و ترک خدمت عوامل مؤثر بر نگهداری و ترک خدمت کارکنان دانش‌محور؛ مورد مطالعه: جهاد دانشگاهی واحد تهران [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 79-112]
  • نهادهای انقلاب اسلامی طراحی و تبیین مدل شناخت، سنجش و مدیریت فرهنگ سازمانی؛ مورد مطالعه: یکی از نهادهای انقلاب اسلامی [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 113-138]
  • نیازهای روان‌شناختی اساسی فرهنگ مدرسه و ازخودبیگانگی تحصیلی؛ نقش واسطه نیازهای روان‌شناختی اساسی [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 99-116]

ه

  • هایدگر تحلیل و نقد گفتمان هایدگری فردید [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 85-104]
  • هنجار صیانت از حریم خصوصی در فضای مجازی بر اساس هنجارهای اسلامی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 155-183]
  • هویت اجتماعی شیوه‌های بازنمایی مصرف در فیلم‌های سینمایی دوره سازندگی [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 31-63]
  • هویت‌یابی بررسی نحوه هویت‌یابی دینی بازیگران مؤنث بازی ویدئویی سیمز در تقابل با بازی [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 7-33]