آموزش عالیواکاوی چشماندازها و رسالتهای آموزش عالی ایران در افق 1404؛ تحلیلی بر اولویتها و فرصتها [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 223-250]
آیتالله محمدرضا مهدویکنیبازسازی اندیشه آیتالله مهدویکنی در تولید علوم انسانی ـ اجتماعی اسلامی؛ از نظر تا تطبیق [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 115-142]
آیندهپژوهیمطالعه ساختار کیفیت محتوای فضای مجازی ایران در افق سال ۱۴۰۴ با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 137-162]
اخلاق علم و تکنولوژیدوراهیهای اخلاقی و نوآوری مسئولانه [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 31-53]
اربعینخیر ایرانی ـ خیرِ عراقی؛ مقایسه الگوی فعالیتهای خیر دینی ایرانیان و عراقیان در آیین پیادهروی اربعین [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 39-74]
ارزشهای غیرمعرفتیبهکارگیری مفهوم «دلیل هنجاری» برای شناخت شکلهای موجه اثرگذاری ارزشها بر فعالیت علمی [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 7-30]
ارزشهای معرفتیبهکارگیری مفهوم «دلیل هنجاری» برای شناخت شکلهای موجه اثرگذاری ارزشها بر فعالیت علمی [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 7-30]
ارزیابیواکاوی روشهای ارزیابی مطالعات ملی آیندهنگاری علم و فنّاوری [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 37-76]
ارزیابی علمارائه چارچوبی برای پایش و ارزیابی نظام ملی علم، فنّاوری و نوآوری ایران [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 119-154]
انسانشناسی تاریخیاز تاریخ فرهنگ تا تاریخ فرهنگی [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 143-170]
انسانشناسی یاریگریرقابت و نظم اجتماعی؛ نقد جامعهشناسی گسستهگرا بر مبنای یافتههای «انسانشناسی یاریگری» [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 7-38]
انقلاب آکادمیک دومانقلاب آکادمیک دوم و ظهور دانشگاه کارآفرین؛ خوانش واقعگرایانه ظرفیتها و محدویتهای الگوی دانشگاه کارآفرین بهمثابه موتور نوآوری [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 77-118]
اهمالکاریاثربخشی واقعیت درمانی بر اهمالکاری و خودنظمبخشی دانشآموزان [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 203-221]
اومانیسمراهبردهای سینمای هالیوود در پایش فرهنگ بینندگان؛ تحلیل گفتمان پویانمایی لوراکس براساس انگاره همجوارسازی [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 7-38]
پویانماییراهبردهای سینمای هالیوود در پایش فرهنگ بینندگان؛ تحلیل گفتمان پویانمایی لوراکس براساس انگاره همجوارسازی [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 7-38]
ت
تأمین مالیتدوین الگوی تأمین مالی نظام آموزش عالی ایران مبتنی بر نظریه دادهبنیاد [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 189-221]
تاریخ فرهنگاز تاریخ فرهنگ تا تاریخ فرهنگی [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 143-170]
تاریخ فرهنگیاز تاریخ فرهنگ تا تاریخ فرهنگی [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 143-170]
تجربه دینیخیر ایرانی ـ خیرِ عراقی؛ مقایسه الگوی فعالیتهای خیر دینی ایرانیان و عراقیان در آیین پیادهروی اربعین [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 39-74]
تحلیل ساختاریمطالعه ساختار کیفیت محتوای فضای مجازی ایران در افق سال ۱۴۰۴ با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 137-162]
تحلیل گفتمانراهبردهای سینمای هالیوود در پایش فرهنگ بینندگان؛ تحلیل گفتمان پویانمایی لوراکس براساس انگاره همجوارسازی [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 7-38]
تحول در علوم انسانیرهیافتی پدیدارشناسانه در واکاوی موانع خلق دانش در علوم انسانی بر پایه ادراک و تجربه زیسته نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 75-110]
ترکیب جامعهفلسفه اجتماعی در قرآن [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 85-118]
تغییر سرمایهتحلیل وضعیت، شرایط و پیامدهای سرمایه مورد منازعه در آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 81-114]
تنوعبخشی تأمین مالیتدوین الگوی تأمین مالی نظام آموزش عالی ایران مبتنی بر نظریه دادهبنیاد [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 189-221]
تیموریانتاریخنگاری عقلانیت نقاد: موردکاوی نهادهای علمی و فرهنگی دوره تیموری [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 55-79]
ج
جامعهفلسفه اجتماعی در قرآن [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 85-118]
جامعهشناسی علمتاریخنگاری عقلانیت نقاد: موردکاوی نهادهای علمی و فرهنگی دوره تیموری [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 55-79]
چ
چارچوب پایشارائه چارچوبی برای پایش و ارزیابی نظام ملی علم، فنّاوری و نوآوری ایران [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 119-154]
چشمانداز آموزش عالیواکاوی چشماندازها و رسالتهای آموزش عالی ایران در افق 1404؛ تحلیلی بر اولویتها و فرصتها [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 223-250]
ح
حقوق زبانیسیاست و برنامه ریزی زبانی: رویکرد میان رشته ای مغفول در حوزه سیاستگذاری های کلان فرهنگی و آموزشی کشور [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 7-35]
حقوق مالکیت فکری/ صنعتیتسهیم داراییهای فکری حاصل از همکاریهای تحقیقاتی مشترک: اقتضائات و چالشها [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 155-187]
خ
خانقاهتاریخنگاری عقلانیت نقاد: موردکاوی نهادهای علمی و فرهنگی دوره تیموری [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 55-79]
خلق دانشرهیافتی پدیدارشناسانه در واکاوی موانع خلق دانش در علوم انسانی بر پایه ادراک و تجربه زیسته نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 75-110]
خودنظمبخشیاثربخشی واقعیت درمانی بر اهمالکاری و خودنظمبخشی دانشآموزان [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 203-221]
خیر دینیخیر ایرانی ـ خیرِ عراقی؛ مقایسه الگوی فعالیتهای خیر دینی ایرانیان و عراقیان در آیین پیادهروی اربعین [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 39-74]
د
دانشگاهانقلاب آکادمیک دوم و ظهور دانشگاه کارآفرین؛ خوانش واقعگرایانه ظرفیتها و محدویتهای الگوی دانشگاه کارآفرین بهمثابه موتور نوآوری [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 77-118]
دانشگاه اسلامی مرجعبازسازی اندیشه آیتالله مهدویکنی در تولید علوم انسانی ـ اجتماعی اسلامی؛ از نظر تا تطبیق [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 115-142]
دانشگاه امام صادق علیهالسلامبازسازی اندیشه آیتالله مهدویکنی در تولید علوم انسانی ـ اجتماعی اسلامی؛ از نظر تا تطبیق [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 115-142]
دانشگاه کارآفرینانقلاب آکادمیک دوم و ظهور دانشگاه کارآفرین؛ خوانش واقعگرایانه ظرفیتها و محدویتهای الگوی دانشگاه کارآفرین بهمثابه موتور نوآوری [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 77-118]
دانشمحوریشناسایی و اولویتبندی مؤلفههای سازمان دانشمحور [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 163-202]
دلیل هنجاریبهکارگیری مفهوم «دلیل هنجاری» برای شناخت شکلهای موجه اثرگذاری ارزشها بر فعالیت علمی [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 7-30]
رقابترقابت و نظم اجتماعی؛ نقد جامعهشناسی گسستهگرا بر مبنای یافتههای «انسانشناسی یاریگری» [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 7-38]
رهیافت تلفیقیبازسازی اندیشه آیتالله مهدویکنی در تولید علوم انسانی ـ اجتماعی اسلامی؛ از نظر تا تطبیق [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 115-142]
روششناسیتفاوت روششناختی فقه سیاسی سنتی و فقه حکومتی [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 143-173]
رویکرد کیفیاز تاریخ فرهنگ تا تاریخ فرهنگی [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 143-170]
ز
زبانهای محلیسیاست و برنامه ریزی زبانی: رویکرد میان رشته ای مغفول در حوزه سیاستگذاری های کلان فرهنگی و آموزشی کشور [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 7-35]
زیارتخیر ایرانی ـ خیرِ عراقی؛ مقایسه الگوی فعالیتهای خیر دینی ایرانیان و عراقیان در آیین پیادهروی اربعین [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 39-74]
س
سازمان دانشمحورشناسایی و اولویتبندی مؤلفههای سازمان دانشمحور [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 163-202]
سبک زندگی اسلامیتحلیلی بر کلیت نظام کالبدی شهر و شاخصههای عددیِ آن مطابق با سبک زندگی اسلامی [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 171-198]
سرمایه مورد منازعهتحلیل وضعیت، شرایط و پیامدهای سرمایه مورد منازعه در آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 81-114]
سکولاریسمگستره اجتماعی دین و قلمرو سکولاریسم در دانشگاه: مطالعه موردی دانشجویان ورودیهای 84-90 دانشگاه صنعتی شریف [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 39-83]
سیاست و برنامهریزی زبانیسیاست و برنامه ریزی زبانی: رویکرد میان رشته ای مغفول در حوزه سیاستگذاری های کلان فرهنگی و آموزشی کشور [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 7-35]
سینمای هالیوودراهبردهای سینمای هالیوود در پایش فرهنگ بینندگان؛ تحلیل گفتمان پویانمایی لوراکس براساس انگاره همجوارسازی [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 7-38]
ش
شاخصهای علمارائه چارچوبی برای پایش و ارزیابی نظام ملی علم، فنّاوری و نوآوری ایران [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 119-154]
شاخصههای عددی شهرتحلیلی بر کلیت نظام کالبدی شهر و شاخصههای عددیِ آن مطابق با سبک زندگی اسلامی [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 171-198]
شبکههای نوآوریتسهیم داراییهای فکری حاصل از همکاریهای تحقیقاتی مشترک: اقتضائات و چالشها [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 155-187]
شهر اسلامیتحلیلی بر کلیت نظام کالبدی شهر و شاخصههای عددیِ آن مطابق با سبک زندگی اسلامی [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 171-198]
ص
صنعت نفت و گازتسهیم داراییهای فکری حاصل از همکاریهای تحقیقاتی مشترک: اقتضائات و چالشها [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 155-187]
ع
عقلانیت نقادتاریخنگاری عقلانیت نقاد: موردکاوی نهادهای علمی و فرهنگی دوره تیموری [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 55-79]
علم غیرارزشباربهکارگیری مفهوم «دلیل هنجاری» برای شناخت شکلهای موجه اثرگذاری ارزشها بر فعالیت علمی [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 7-30]
علوم انسانی ـ اجتماعی اسلامیبازسازی اندیشه آیتالله مهدویکنی در تولید علوم انسانی ـ اجتماعی اسلامی؛ از نظر تا تطبیق [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 115-142]
علوم انسانیِ اسلامیمناسبات «فرهنگ اسلامی» با «علوم انسانی» در تفکر آیتالله مرتضی مطهری [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 119-142]
ف
فراترکیبشناسایی و اولویتبندی مؤلفههای سازمان دانشمحور [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 163-202]
فرایند تحلیل سلسلهمراتبیشناسایی و اولویتبندی مؤلفههای سازمان دانشمحور [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 163-202]
فرصتهای آموزش عالیواکاوی چشماندازها و رسالتهای آموزش عالی ایران در افق 1404؛ تحلیلی بر اولویتها و فرصتها [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 223-250]
فرهنگ اسلامیمناسبات «فرهنگ اسلامی» با «علوم انسانی» در تفکر آیتالله مرتضی مطهری [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 119-142]
فرهنگ ملیمعرفی و ارزیابی نظریه مطالعات فرافرهنگی هافستد [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 199-225]
فطرت الهیِ انسانمناسبات «فرهنگ اسلامی» با «علوم انسانی» در تفکر آیتالله مرتضی مطهری [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 119-142]
فقه حکومتیتفاوت روششناختی فقه سیاسی سنتی و فقه حکومتی [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 143-173]
فقه سیاسی سنتیتفاوت روششناختی فقه سیاسی سنتی و فقه حکومتی [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 143-173]
فلسفه اجتماعیفلسفه اجتماعی در قرآن [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 85-118]
فلسفه تکنولوژیتاریخنگاری عقلانیت نقاد: موردکاوی نهادهای علمی و فرهنگی دوره تیموری [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 55-79]
فنّاوری و نوآوریارائه چارچوبی برای پایش و ارزیابی نظام ملی علم، فنّاوری و نوآوری ایران [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 119-154]
ق
قرائت حداقلی از دینگستره اجتماعی دین و قلمرو سکولاریسم در دانشگاه: مطالعه موردی دانشجویان ورودیهای 84-90 دانشگاه صنعتی شریف [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 39-83]
قرائت حداکثری از دینگستره اجتماعی دین و قلمرو سکولاریسم در دانشگاه: مطالعه موردی دانشجویان ورودیهای 84-90 دانشگاه صنعتی شریف [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 39-83]
ک
کنشِ متقابلِ پیوستهرقابت و نظم اجتماعی؛ نقد جامعهشناسی گسستهگرا بر مبنای یافتههای «انسانشناسی یاریگری» [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 7-38]
کنشِ متقابلِ گسستهرقابت و نظم اجتماعی؛ نقد جامعهشناسی گسستهگرا بر مبنای یافتههای «انسانشناسی یاریگری» [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 7-38]
ل
لا پراسپکتیومطالعه ساختار کیفیت محتوای فضای مجازی ایران در افق سال ۱۴۰۴ با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 137-162]
م
مأموریت دانشگاهانقلاب آکادمیک دوم و ظهور دانشگاه کارآفرین؛ خوانش واقعگرایانه ظرفیتها و محدویتهای الگوی دانشگاه کارآفرین بهمثابه موتور نوآوری [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 77-118]
متون دینیتحلیلی بر کلیت نظام کالبدی شهر و شاخصههای عددیِ آن مطابق با سبک زندگی اسلامی [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 171-198]
مرجعیت علمیرهیافتی پدیدارشناسانه در واکاوی موانع خلق دانش در علوم انسانی بر پایه ادراک و تجربه زیسته نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 75-110]
مسجدتحلیلی بر کلیت نظام کالبدی شهر و شاخصههای عددیِ آن مطابق با سبک زندگی اسلامی [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 171-198]
معلمانتحلیل وضعیت، شرایط و پیامدهای سرمایه مورد منازعه در آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 81-114]
منشأ اجتماعفلسفه اجتماعی در قرآن [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 85-118]
موانعرهیافتی پدیدارشناسانه در واکاوی موانع خلق دانش در علوم انسانی بر پایه ادراک و تجربه زیسته نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 75-110]
موردکاویتسهیم داراییهای فکری حاصل از همکاریهای تحقیقاتی مشترک: اقتضائات و چالشها [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 155-187]
میدان آموزشتحلیل وضعیت، شرایط و پیامدهای سرمایه مورد منازعه در آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 81-114]
ن
نخبگان و فرهیختگان دانشگاهیرهیافتی پدیدارشناسانه در واکاوی موانع خلق دانش در علوم انسانی بر پایه ادراک و تجربه زیسته نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 75-110]
نظام آموزش عالیتدوین الگوی تأمین مالی نظام آموزش عالی ایران مبتنی بر نظریه دادهبنیاد [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 189-221]
نظام آموزشیسیاست و برنامه ریزی زبانی: رویکرد میان رشته ای مغفول در حوزه سیاستگذاری های کلان فرهنگی و آموزشی کشور [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 7-35]
نظام سیاسیسیاست و برنامه ریزی زبانی: رویکرد میان رشته ای مغفول در حوزه سیاستگذاری های کلان فرهنگی و آموزشی کشور [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 7-35]
نظام ملی علم و فنّاوریارائه چارچوبی برای پایش و ارزیابی نظام ملی علم، فنّاوری و نوآوری ایران [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 119-154]
نظریه بههمآمیختگیِ نسبیمناسبات «فرهنگ اسلامی» با «علوم انسانی» در تفکر آیتالله مرتضی مطهری [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 119-142]
نظریه دادهبنیادتدوین الگوی تأمین مالی نظام آموزش عالی ایران مبتنی بر نظریه دادهبنیاد [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 189-221]
نقشبندیهتاریخنگاری عقلانیت نقاد: موردکاوی نهادهای علمی و فرهنگی دوره تیموری [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 55-79]
نگرش حساس به داوریبهکارگیری مفهوم «دلیل هنجاری» برای شناخت شکلهای موجه اثرگذاری ارزشها بر فعالیت علمی [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 7-30]
نگرش خطیواکاوی روشهای ارزیابی مطالعات ملی آیندهنگاری علم و فنّاوری [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 37-76]
نگرش سیستمیواکاوی روشهای ارزیابی مطالعات ملی آیندهنگاری علم و فنّاوری [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 37-76]
نهادهای علمی و فرهنگیتاریخنگاری عقلانیت نقاد: موردکاوی نهادهای علمی و فرهنگی دوره تیموری [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 55-79]
نوآوریانقلاب آکادمیک دوم و ظهور دانشگاه کارآفرین؛ خوانش واقعگرایانه ظرفیتها و محدویتهای الگوی دانشگاه کارآفرین بهمثابه موتور نوآوری [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 77-118]