نمایه نویسندگان

آ

  • آراستی، محمدرضا تسهیم دارایی‌های فکری حاصل از همکاری‌های تحقیقاتی مشترک: اقتضائات و چالش‌ها [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 155-187]

ا

  • احمدخانی، محمدرضا راهبرد‌های سینمای هالیوود در پایش فرهنگ بینندگان؛ تحلیل‌ گفتمان پویانمایی لوراکس براساس انگاره هم‌جوارسازی [دوره 13، شماره 52، 1399]
  • احمدی، حسین از تاریخ فرهنگ تا تاریخ فرهنگی [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 143-170]
  • اسمعیلی گیوی، محمدرضا بررسی چگونگی تطبیق نظریه‌های رفتار مصرف‌کننده و مفروضات آینده‌پژوهی [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 175-196]
  • افخمی عقدا، علی راهبرد‌های سینمای هالیوود در پایش فرهنگ بینندگان؛ تحلیل‌ گفتمان پویانمایی لوراکس براساس انگاره هم‌جوارسازی [دوره 13، شماره 52، 1399]
  • الستی، کیوان دوراهی‌های اخلاقی و نوآوری مسئولانه [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 31-53]

ب

  • بادامچی، محمدحسین گستره اجتماعی دین و قلمرو سکولاریسم در دانشگاه: مطالعه موردی دانشجویان ورودی‌های 84-90 دانشگاه صنعتی شریف [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 39-83]

پ

  • پارسانیا، حمید گستره اجتماعی دین و قلمرو سکولاریسم در دانشگاه: مطالعه موردی دانشجویان ورودی‌های 84-90 دانشگاه صنعتی شریف [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 39-83]
  • پورعسگری، پدرام ارائه چارچوبی برای پایش و ارزیابی نظام ملی علم، فنّاوری و نوآوری ایران [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 119-154]
  • پویافر، محمدرضا خیر ایرانی ـ خیرِ عراقی؛ مقایسه الگوی فعالیت‌های خیر دینی ایرانیان و عراقیان در آیین پیاده‌روی اربعین [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 7-41]

ج

  • جمشیدی، مهدی مناسبات «فرهنگ اسلامی» با «علوم انسانی» در تفکر آیت‌الله مرتضی مطهری [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 119-142]
  • جهانگرد، اسفندیار تدوین الگوی تأمین مالی نظام آموزش عالی ایران مبتنی بر نظریه داده‌بنیاد [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 189-220]

خ

  • خالق پناه، کمال تحلیل وضعیت، شرایط و پیامد‌های سرمایه مورد منازعه در آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 81-114]
  • خراسانی، اباصلت انقلاب آکادمیک دوم و ظهور دانشگاه کارآفرین؛ خوانش واقع‌گرایانه ظرفیت‌ها و محدویت‌های الگوی دانشگاه کارآفرین به‌مثابه موتور نوآوری [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 77-118]
  • خراسانی، رضا تفاوت روش‌شناختی فقه سیاسی سنتی و فقه حکومتی [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 143-173]
  • خیاطیان، محمدصادق ارائه چارچوبی برای پایش و ارزیابی نظام ملی علم، فنّاوری و نوآوری ایران [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 119-154]

د

  • دادخواه، مهدی معرفی و ارزیابی نظریه مطالعات فرافرهنگی هافستد [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 199-225]
  • داوری، حسین سیاست و برنامه ریزی زبانی: رویکرد میان رشته ای مغفول در حوزه سیاستگذاری های کلان فرهنگی و آموزشی کشور [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 7-35]
  • دشتی، وحید تسهیم دارایی‌های فکری حاصل از همکاری‌های تحقیقاتی مشترک: اقتضائات و چالش‌ها [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 155-187]

ذ

  • ذاکرضالحی، غلامرضا انقلاب آکادمیک دوم و ظهور دانشگاه کارآفرین؛ خوانش واقع‌گرایانه ظرفیت‌ها و محدویت‌های الگوی دانشگاه کارآفرین به‌مثابه موتور نوآوری [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 77-118]

ر

  • رئیسی، محمدمنان تحلیلی بر کلیت نظام کالبدی شهر و شاخصه‌های عددیِ آن مطابق با سبک زندگی اسلامی [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 171-198]
  • رجایی‌پور، سعید واکاوی چشم‌انداز‌ها و رسالت‌های آموزش عالی ایران در افق 1404؛ تحلیلی بر اولویت‌ها و فرصت‌ها [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 221-248]
  • رحیمیان، حمید تدوین الگوی تأمین مالی نظام آموزش عالی ایران مبتنی بر نظریه داده‌بنیاد [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 189-220]

ز

  • زهراکار، کیانوش اثربخشی واقعیت درمانی بر اهمال‌کاری و خودنظم‌بخشی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 52، 1399]

ش

  • شهسواری، امیر انقلاب آکادمیک دوم و ظهور دانشگاه کارآفرین؛ خوانش واقع‌گرایانه ظرفیت‌ها و محدویت‌های الگوی دانشگاه کارآفرین به‌مثابه موتور نوآوری [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 77-118]
  • شیرینی، اکبر راهبرد‌های سینمای هالیوود در پایش فرهنگ بینندگان؛ تحلیل‌ گفتمان پویانمایی لوراکس براساس انگاره هم‌جوارسازی [دوره 13، شماره 52، 1399]

ص

  • صالحی، کیوان رهیافتی پدیدارشناسانه در واکاوی موانع خلق دانش در علوم انسانی بر پایه ادراک و تجربه زیسته نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 43-77]

ع

  • عباسپور، عباس تدوین الگوی تأمین مالی نظام آموزش عالی ایران مبتنی بر نظریه داده‌بنیاد [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 189-220]
  • عبدی، حمید واکاوی چشم‌انداز‌ها و رسالت‌های آموزش عالی ایران در افق 1404؛ تحلیلی بر اولویت‌ها و فرصت‌ها [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 221-248]
  • عزیزخانی، فرشید بررسی چگونگی تطبیق نظریه‌های رفتار مصرف‌کننده و مفروضات آینده‌پژوهی [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 175-196]
  • علم الهدی، جمیله انقلاب آکادمیک دوم و ظهور دانشگاه کارآفرین؛ خوانش واقع‌گرایانه ظرفیت‌ها و محدویت‌های الگوی دانشگاه کارآفرین به‌مثابه موتور نوآوری [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 77-118]
  • عمادی، عبدالرسول تاریخ‌نگاری عقلانیت نقاد: موردکاوی نهاد‌های علمی و فرهنگی دوره تیموری [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 55-79]
  • عیوضی، محمدرحیم بررسی چگونگی تطبیق نظریه‌های رفتار مصرف‌کننده و مفروضات آینده‌پژوهی [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 175-196]

غ

  • غیاثیان، مریم‌سادات راهبرد‌های سینمای هالیوود در پایش فرهنگ بینندگان؛ تحلیل‌ گفتمان پویانمایی لوراکس براساس انگاره هم‌جوارسازی [دوره 13، شماره 52، 1399]

ف

  • فخرزارع، سیدحسین فلسفه اجتماعی در قرآن [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 85-118]
  • فراستخواه، مقصود شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های سازمان دانش‌محور [دوره 13، شماره 52، 1399]
  • فرتاش، کیارش ارائه چارچوبی برای پایش و ارزیابی نظام ملی علم، فنّاوری و نوآوری ایران [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 119-154]
  • فیروزی، فاطمه السادات تاریخ‌نگاری عقلانیت نقاد: موردکاوی نهاد‌های علمی و فرهنگی دوره تیموری [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 55-79]

ق

  • قائمی‌نیا، علی اصغر تبیین زمینه‌های اخلاقی برنامه‌ریزی در چارچوب نظریه‌ پسااثبات‌باوری؛ موردپژوهی: برنامه‌های توسعه‌ پنج‌ساله [دوره 13، شماره 52، 1399]
  • قربانخانی، مهدی رهیافتی پدیدارشناسانه در واکاوی موانع خلق دانش در علوم انسانی بر پایه ادراک و تجربه زیسته نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 43-77]

ک

  • کرامتی تولایی، محمدمهدی تدوین الگوی تأمین مالی نظام آموزش عالی ایران مبتنی بر نظریه داده‌بنیاد [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 189-220]
  • کرمانی، مهدی تحلیل وضعیت، شرایط و پیامد‌های سرمایه مورد منازعه در آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 81-114]
  • کلانتری، عبدالحسین گستره اجتماعی دین و قلمرو سکولاریسم در دانشگاه: مطالعه موردی دانشجویان ورودی‌های 84-90 دانشگاه صنعتی شریف [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 39-83]
  • کوثری، مسعود مطالعه‌ ساختار کیفیت محتوای فضای مجازی ایران در افق سال ۱۴۰۴ با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 13، شماره 52، 1399]

م

  • محسن‌زاده، فرشاد اثربخشی واقعیت درمانی بر اهمال‌کاری و خودنظم‌بخشی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 52، 1399]
  • محمدامینی، میثم به‌کارگیری مفهوم «دلیل هنجاری» برای شناخت شکل‌های موجه اثرگذاری ارزش‌ها بر فعالیت علمی [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 7-30]
  • محمدی، فردین تحلیل وضعیت، شرایط و پیامد‌های سرمایه مورد منازعه در آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 81-114]
  • مختاریان پور، مجید بررسی چگونگی تطبیق نظریه‌های رفتار مصرف‌کننده و مفروضات آینده‌پژوهی [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 175-196]
  • مطهری‌نسب، زهرا اثربخشی واقعیت درمانی بر اهمال‌کاری و خودنظم‌بخشی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 52، 1399]
  • ملک‌پور اصل، بهزاد تبیین زمینه‌های اخلاقی برنامه‌ریزی در چارچوب نظریه‌ پسااثبات‌باوری؛ موردپژوهی: برنامه‌های توسعه‌ پنج‌ساله [دوره 13، شماره 52، 1399]
  • منصوری، علیرضا تاریخ‌نگاری عقلانیت نقاد: موردکاوی نهاد‌های علمی و فرهنگی دوره تیموری [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 55-79]
  • مهارتی، یعقوب معرفی و ارزیابی نظریه مطالعات فرافرهنگی هافستد [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 199-225]
  • مهام، محمود رقابت و نظم اجتماعی؛ نقد جامعه‌‏شناسی گسسته‌‏گرا بر مبنای یافته‏‌های «انسان‌‏شناسی یاریگری» [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 7-38]
  • مهدوی‌کنی، محمدسعید بازسازی اندیشه آیت‌الله مهدوی‌کنی در تولید علوم انسانی ـ اجتماعی اسلامی؛ از نظر تا تطبیق [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 115-142]
  • موسوی خطیر، سیدجلال شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های سازمان دانش‌محور [دوره 13، شماره 52، 1399]
  • مولایی، محمدمهدی مطالعه‌ ساختار کیفیت محتوای فضای مجازی ایران در افق سال ۱۴۰۴ با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 13، شماره 52، 1399]
  • میرشاه جعفری، سیدابراهیم واکاوی چشم‌انداز‌ها و رسالت‌های آموزش عالی ایران در افق 1404؛ تحلیلی بر اولویت‌ها و فرصت‌ها [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 221-248]

ن

  • نادری، ابوالقاسم شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های سازمان دانش‌محور [دوره 13، شماره 52، 1399]
  • نامداریان، لیلا واکاوی روش‌های ارزیابی مطالعات ملی آینده‌نگاری علم و فنّاوری [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 37-76]
  • نوغانی دخت بهمنی، محسن تحلیل وضعیت، شرایط و پیامد‌های سرمایه مورد منازعه در آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 81-114]
  • نیلفروشان، هادی تسهیم دارایی‌های فکری حاصل از همکاری‌های تحقیقاتی مشترک: اقتضائات و چالش‌ها [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 155-187]
  • نیلی، محمدرضا واکاوی چشم‌انداز‌ها و رسالت‌های آموزش عالی ایران در افق 1404؛ تحلیلی بر اولویت‌ها و فرصت‌ها [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 221-248]