نمایه نویسندگان

آ

ا

  • احمدی، یعقوب اثر همدلی فرهنگی، ابتکار اجتماعی و قوم‌گرایی بر هوش فرهنگی [دوره 5، شماره 20، 1391، صفحه 129-153]
  • ایمان، محمدتقی آسیب‌شناسی روش توسعه علوم انسانی در ایران [دوره 5، شماره 19، 1391، صفحه 27-51]

ب

  • بدری گَرگَری، رحیم رابطه بین جهت‌گیری مذهبی درونی و رفتار‌های سلامت جسمی، روانی و معنوی و نقش واسطه‌ای ارزیابی چالش‌برانگیز بودن [دوره 5، شماره 20، 1391، صفحه 67-82]
  • بهروزی، ناصر رابطه کمال‌گرایی‌، استرس ادراک‌شده و حمایت اجتماعی با فرسودگی تحصیلی [دوره 5، شماره 20، 1391، صفحه 83-102]

پ

  • پورجعفری، متین تأملی بر خرده‌فرهنگ جوانان: مطالعه‌ای درباره ماشین‌رانی نمایشی جوانان شهر رشت [دوره 5، شماره 20، 1391، صفحه 155-175]
  • پورسید، سید مهدی رابطه کمال‌گرایی‌، استرس ادراک‌شده و حمایت اجتماعی با فرسودگی تحصیلی [دوره 5، شماره 20، 1391، صفحه 83-102]

ح

  • حسین‌زاده، امیر پارادایم‌های سه‌گانه اثبات‌گرایی، تفسیری و هرمنوتیکردر مطالعات مدیریت و سازمان [دوره 5، شماره 19، 1391، صفحه 103-138]
  • حقیقت، سیدصادق آسیب‌شناسی رشته علوم سیاسی در ایران [دوره 5، شماره 19، 1391، صفحه 53-78]

خ

ر

  • رنجبرنوعی، ابوالفضل جایگاه آموزش در برنامه‌های علم و فناوری کشور‌های منتخب جهان [دوره 5، شماره 20، 1391، صفحه 103-128]

ز

  • زائری، قاسم بازنمایی غرب در گفتمان اسلام‌ِ احیاشده [دوره 5، شماره 20، 1391، صفحه 7-39]

س

  • سجادیه، نرگس بازاندیشی مفهومی «پرورش تفکر» همچون بستر فرهنگی تحول نظام آموزشی بر بنیاد نظریه انسان به‌منزله عامل [دوره 5، شماره 18-17، 1391، صفحه 123-151]
  • سراجی، فرهاد محیط‌های یادگیری مجازی، امکانی برای کمک به بهبود فرهنگ یادگیری [دوره 5، شماره 18-17، 1391، صفحه 27-49]

ش

  • شهنی ییلاق، منیجه رابطه کمال‌گرایی‌، استرس ادراک‌شده و حمایت اجتماعی با فرسودگی تحصیلی [دوره 5، شماره 20، 1391، صفحه 83-102]

ص

  • صادقی، علیرضا ویژگی‌ها و ضرورت‌های تدوین برنامه درسی چندفرهنگی در ایران: بررسی چالش‌ها و ارائه راهبردها [دوره 5، شماره 18-17، 1391، صفحه 93-121]
  • صادق‌زاده قمصری، علیرضا تدوین «فلسفه تربیتی اجتماع»‌ متناسب با فرهنگ اسلامی و ایرانی: پیش‌نیاز تحول اساسی در نظام‌های تربیتی مدرن [دوره 5، شماره 18-17، 1391، صفحه 51-91]

ض

  • ضرغامی، سعید بازاندیشی مفهومی «پرورش تفکر» همچون بستر فرهنگی تحول نظام آموزشی بر بنیاد نظریه انسان به‌منزله عامل [دوره 5، شماره 18-17، 1391، صفحه 123-151]

ع

  • عارفی، محبوبه هم‌خوانی و هم‌افزایی سیاست‌های کلان نظام آموزشی ایران در راستای توسعه فرهنگی [دوره 5، شماره 18-17، 1391، صفحه 153-186]
  • عراقیه، علیرضا جایگاه چندفرهنگی در آموزش مدرسه‌ای و آموزش عالی [دوره 5، شماره 18-17، 1391، صفحه 187-204]
  • علیخواه، فردین تأملی بر خرده‌فرهنگ جوانان: مطالعه‌ای درباره ماشین‌رانی نمایشی جوانان شهر رشت [دوره 5، شماره 20، 1391، صفحه 155-175]
  • علم‌الهدی، جمیله ضرورت بازتعریف نقش عقل برای تحول در نظام آموزشی [دوره 5، شماره 18-17، 1391، صفحه 205-242]

ف

  • فتحی واجارگاه، کورش جایگاه چندفرهنگی در آموزش مدرسه‌ای و آموزش عالی [دوره 5، شماره 18-17، 1391، صفحه 187-204]
  • فرید، ابوالفضل رابطه بین جهت‌گیری مذهبی درونی و رفتار‌های سلامت جسمی، روانی و معنوی و نقش واسطه‌ای ارزیابی چالش‌برانگیز بودن [دوره 5، شماره 20، 1391، صفحه 67-82]

ق

  • قاسمی، وحید اثر همدلی فرهنگی، ابتکار اجتماعی و قوم‌گرایی بر هوش فرهنگی [دوره 5، شماره 20، 1391، صفحه 129-153]
  • قائدی، یحیی بازاندیشی مفهومی «پرورش تفکر» همچون بستر فرهنگی تحول نظام آموزشی بر بنیاد نظریه انسان به‌منزله عامل [دوره 5، شماره 18-17، 1391، صفحه 123-151]
  • قهرمانی‌قاجار، سوسن جایگاه آموزش در برنامه‌های علم و فناوری کشور‌های منتخب جهان [دوره 5، شماره 20، 1391، صفحه 103-128]

ک

  • کچویان، حسین بازنمایی غرب در گفتمان اسلام‌ِ احیاشده [دوره 5، شماره 20، 1391، صفحه 7-39]
  • کلاته‌ساداتی، احمد آسیب‌شناسی روش توسعه علوم انسانی در ایران [دوره 5، شماره 19، 1391، صفحه 27-51]

گ

  • گائینی، ابوالفضل پارادایم‌های سه‌گانه اثبات‌گرایی، تفسیری و هرمنوتیکردر مطالعات مدیریت و سازمان [دوره 5، شماره 19، 1391، صفحه 103-138]

م

  • محمدی‌دوستدار، حسین جایگاه آموزش در برنامه‌های علم و فناوری کشور‌های منتخب جهان [دوره 5، شماره 20، 1391، صفحه 103-128]
  • مهرمحمدی، محمود فرهنگ خانواده: مبنای مغفول در ساماندهی تعاملات خانه و مدرسه [دوره 5، شماره 18-17، 1391، صفحه 275-293]
  • موحدابطحی، سیدمحمدتقی بررسی دلایل مخالفت با علم دینی [دوره 5، شماره 20، 1391، صفحه 41-66]
  • موسی‌­پور، نعمت‌الله رویکردهای حاکم بر تغییر در نظام آموزش و برنامه درسی ایران: از رویکرد مهندسی تا رویکرد فرهنگی [دوره 5، شماره 18-17، 1391، صفحه 243-273]

ن

  • نوید ادهم، مهدی الزامات مدیریتی تحول بنیادین در آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 18-17، 1391، صفحه 295-323]
  • نوذری، محمود امکان اسلامی‌سازی و بومی‌سازی برنامه درسی رشته علوم‌تربیتی [دوره 5، شماره 19، 1391، صفحه 139-168]

و