آ
-
آراستی، محمدرضا
تسهیم داراییهای فکری حاصل از همکاریهای تحقیقاتی مشترک: اقتضائات و چالشها [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 155-187]
ا
-
احمدخانی، محمدرضا
راهبردهای سینمای هالیوود در پایش فرهنگ بینندگان؛ تحلیل گفتمان پویانمایی لوراکس براساس انگاره همجوارسازی [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 7-38]
-
احمدی، حسین
از تاریخ فرهنگ تا تاریخ فرهنگی [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 143-170]
-
اسمعیلی گیوی، محمدرضا
بررسی چگونگی تطبیق نظریههای رفتار مصرفکننده و مفروضات آیندهپژوهی [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 175-196]
-
افخمی عقدا، علی
راهبردهای سینمای هالیوود در پایش فرهنگ بینندگان؛ تحلیل گفتمان پویانمایی لوراکس براساس انگاره همجوارسازی [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 7-38]
-
الستی، کیوان
دوراهیهای اخلاقی و نوآوری مسئولانه [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 31-53]
ب
-
بادامچی، محمدحسین
گستره اجتماعی دین و قلمرو سکولاریسم در دانشگاه: مطالعه موردی دانشجویان ورودیهای 84-90 دانشگاه صنعتی شریف [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 39-83]
پ
-
پارسانیا، حمید
گستره اجتماعی دین و قلمرو سکولاریسم در دانشگاه: مطالعه موردی دانشجویان ورودیهای 84-90 دانشگاه صنعتی شریف [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 39-83]
-
پورعسگری، پدرام
ارائه چارچوبی برای پایش و ارزیابی نظام ملی علم، فنّاوری و نوآوری ایران [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 119-154]
-
پویافر، محمدرضا
خیر ایرانی ـ خیرِ عراقی؛ مقایسه الگوی فعالیتهای خیر دینی ایرانیان و عراقیان در آیین پیادهروی اربعین [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 39-74]
ج
-
جمشیدی، مهدی
مناسبات «فرهنگ اسلامی» با «علوم انسانی» در تفکر آیتالله مرتضی مطهری [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 119-142]
-
جهانگرد، اسفندیار
تدوین الگوی تأمین مالی نظام آموزش عالی ایران مبتنی بر نظریه دادهبنیاد [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 189-221]
خ
-
خالق پناه، کمال
تحلیل وضعیت، شرایط و پیامدهای سرمایه مورد منازعه در آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 81-114]
-
خراسانی، اباصلت
انقلاب آکادمیک دوم و ظهور دانشگاه کارآفرین؛ خوانش واقعگرایانه ظرفیتها و محدویتهای الگوی دانشگاه کارآفرین بهمثابه موتور نوآوری [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 77-118]
-
خراسانی، رضا
تفاوت روششناختی فقه سیاسی سنتی و فقه حکومتی [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 143-173]
-
خیاطیان، محمدصادق
ارائه چارچوبی برای پایش و ارزیابی نظام ملی علم، فنّاوری و نوآوری ایران [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 119-154]
د
-
دادخواه، مهدی
معرفی و ارزیابی نظریه مطالعات فرافرهنگی هافستد [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 199-225]
-
داوری، حسین
سیاست و برنامه ریزی زبانی: رویکرد میان رشته ای مغفول در حوزه سیاستگذاری های کلان فرهنگی و آموزشی کشور [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 7-35]
-
دشتی، وحید
تسهیم داراییهای فکری حاصل از همکاریهای تحقیقاتی مشترک: اقتضائات و چالشها [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 155-187]
ذ
-
ذاکرضالحی، غلامرضا
انقلاب آکادمیک دوم و ظهور دانشگاه کارآفرین؛ خوانش واقعگرایانه ظرفیتها و محدویتهای الگوی دانشگاه کارآفرین بهمثابه موتور نوآوری [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 77-118]
ر
-
رئیسی، محمدمنان
تحلیلی بر کلیت نظام کالبدی شهر و شاخصههای عددیِ آن مطابق با سبک زندگی اسلامی [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 171-198]
-
رجاییپور، سعید
واکاوی چشماندازها و رسالتهای آموزش عالی ایران در افق 1404؛ تحلیلی بر اولویتها و فرصتها [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 223-250]
-
رحیمیان، حمید
تدوین الگوی تأمین مالی نظام آموزش عالی ایران مبتنی بر نظریه دادهبنیاد [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 189-221]
ز
-
زهراکار، کیانوش
اثربخشی واقعیت درمانی بر اهمالکاری و خودنظمبخشی دانشآموزان [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 203-221]
ش
-
شهسواری، امیر
انقلاب آکادمیک دوم و ظهور دانشگاه کارآفرین؛ خوانش واقعگرایانه ظرفیتها و محدویتهای الگوی دانشگاه کارآفرین بهمثابه موتور نوآوری [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 77-118]
-
شیرینی، اکبر
راهبردهای سینمای هالیوود در پایش فرهنگ بینندگان؛ تحلیل گفتمان پویانمایی لوراکس براساس انگاره همجوارسازی [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 7-38]
ص
-
صالحی، کیوان
رهیافتی پدیدارشناسانه در واکاوی موانع خلق دانش در علوم انسانی بر پایه ادراک و تجربه زیسته نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 75-110]
ع
-
عباسپور، عباس
تدوین الگوی تأمین مالی نظام آموزش عالی ایران مبتنی بر نظریه دادهبنیاد [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 189-221]
-
عبدی، حمید
واکاوی چشماندازها و رسالتهای آموزش عالی ایران در افق 1404؛ تحلیلی بر اولویتها و فرصتها [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 223-250]
-
عزیزخانی، فرشید
بررسی چگونگی تطبیق نظریههای رفتار مصرفکننده و مفروضات آیندهپژوهی [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 175-196]
-
علم الهدی، جمیله
انقلاب آکادمیک دوم و ظهور دانشگاه کارآفرین؛ خوانش واقعگرایانه ظرفیتها و محدویتهای الگوی دانشگاه کارآفرین بهمثابه موتور نوآوری [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 77-118]
-
عمادی، عبدالرسول
تاریخنگاری عقلانیت نقاد: موردکاوی نهادهای علمی و فرهنگی دوره تیموری [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 55-79]
-
عیوضی، محمدرحیم
بررسی چگونگی تطبیق نظریههای رفتار مصرفکننده و مفروضات آیندهپژوهی [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 175-196]
غ
-
غیاثیان، مریمسادات
راهبردهای سینمای هالیوود در پایش فرهنگ بینندگان؛ تحلیل گفتمان پویانمایی لوراکس براساس انگاره همجوارسازی [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 7-38]
ف
-
فخرزارع، سیدحسین
فلسفه اجتماعی در قرآن [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 85-118]
-
فراستخواه، مقصود
شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای سازمان دانشمحور [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 163-202]
-
فرتاش، کیارش
ارائه چارچوبی برای پایش و ارزیابی نظام ملی علم، فنّاوری و نوآوری ایران [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 119-154]
-
فیروزی، فاطمه السادات
تاریخنگاری عقلانیت نقاد: موردکاوی نهادهای علمی و فرهنگی دوره تیموری [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 55-79]
ق
-
قائمینیا، علی اصغر
تبیین زمینههای اخلاقی برنامهریزی در چارچوب نظریه پسااثباتباوری؛ موردپژوهی: برنامههای توسعه پنجساله [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 111-136]
-
قربانخانی، مهدی
رهیافتی پدیدارشناسانه در واکاوی موانع خلق دانش در علوم انسانی بر پایه ادراک و تجربه زیسته نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 75-110]
ک
-
کرامتی تولایی، محمدمهدی
تدوین الگوی تأمین مالی نظام آموزش عالی ایران مبتنی بر نظریه دادهبنیاد [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 189-221]
-
کرمانی، مهدی
تحلیل وضعیت، شرایط و پیامدهای سرمایه مورد منازعه در آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 81-114]
-
کلانتری، عبدالحسین
گستره اجتماعی دین و قلمرو سکولاریسم در دانشگاه: مطالعه موردی دانشجویان ورودیهای 84-90 دانشگاه صنعتی شریف [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 39-83]
-
کوثری، مسعود
مطالعه ساختار کیفیت محتوای فضای مجازی ایران در افق سال ۱۴۰۴ با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 137-162]
م
-
محسنزاده، فرشاد
اثربخشی واقعیت درمانی بر اهمالکاری و خودنظمبخشی دانشآموزان [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 203-221]
-
محمدامینی، میثم
بهکارگیری مفهوم «دلیل هنجاری» برای شناخت شکلهای موجه اثرگذاری ارزشها بر فعالیت علمی [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 7-30]
-
محمدی، فردین
تحلیل وضعیت، شرایط و پیامدهای سرمایه مورد منازعه در آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 81-114]
-
مختاریان پور، مجید
بررسی چگونگی تطبیق نظریههای رفتار مصرفکننده و مفروضات آیندهپژوهی [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 175-196]
-
مطهرینسب، زهرا
اثربخشی واقعیت درمانی بر اهمالکاری و خودنظمبخشی دانشآموزان [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 203-221]
-
ملکپور اصل، بهزاد
تبیین زمینههای اخلاقی برنامهریزی در چارچوب نظریه پسااثباتباوری؛ موردپژوهی: برنامههای توسعه پنجساله [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 111-136]
-
منصوری، علیرضا
تاریخنگاری عقلانیت نقاد: موردکاوی نهادهای علمی و فرهنگی دوره تیموری [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 55-79]
-
مهارتی، یعقوب
معرفی و ارزیابی نظریه مطالعات فرافرهنگی هافستد [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 199-225]
-
مهام، محمود
رقابت و نظم اجتماعی؛ نقد جامعهشناسی گسستهگرا بر مبنای یافتههای «انسانشناسی یاریگری» [دوره 13، شماره 50، 1399، صفحه 7-38]
-
مهدویکنی، محمدسعید
بازسازی اندیشه آیتالله مهدویکنی در تولید علوم انسانی ـ اجتماعی اسلامی؛ از نظر تا تطبیق [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 115-142]
-
موسوی خطیر، سیدجلال
شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای سازمان دانشمحور [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 163-202]
-
مولایی، محمدمهدی
مطالعه ساختار کیفیت محتوای فضای مجازی ایران در افق سال ۱۴۰۴ با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 137-162]
-
میرشاه جعفری، سیدابراهیم
واکاوی چشماندازها و رسالتهای آموزش عالی ایران در افق 1404؛ تحلیلی بر اولویتها و فرصتها [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 223-250]
ن
-
نادری، ابوالقاسم
شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای سازمان دانشمحور [دوره 13، شماره 52، 1399، صفحه 163-202]
-
نامداریان، لیلا
واکاوی روشهای ارزیابی مطالعات ملی آیندهنگاری علم و فنّاوری [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 37-76]
-
نوغانی دخت بهمنی، محسن
تحلیل وضعیت، شرایط و پیامدهای سرمایه مورد منازعه در آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 51، 1399، صفحه 81-114]
-
نیلفروشان، هادی
تسهیم داراییهای فکری حاصل از همکاریهای تحقیقاتی مشترک: اقتضائات و چالشها [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 155-187]
-
نیلی، محمدرضا
واکاوی چشماندازها و رسالتهای آموزش عالی ایران در افق 1404؛ تحلیلی بر اولویتها و فرصتها [دوره 13، شماره 49، 1399، صفحه 223-250]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد